Ravo
Strategische en operationele marketingondersteuning
Emogy ondersteunt RAVO op zowel strategisch als operationeel niveau bij de uitvoering van hun marketingactiviteiten. We hebben geholpen bij het vaststellen van de merkstrategie en het merkverhaal, en ook operationele taken uitgevoerd zoals het opmaken van brochures, fotobewerkingen en campagnes. Deze communicatiematerialen zijn gemaakt voor zowel de Nederlandse als de Franse en Engelse vestigingen van RAVO.
Strategie en marktontwikkeling
Bij de samenvoeging van de merken RAVO, Mathieu en Scarab tot ‘One RAVO’ heeft Emogy een belangrijke rol gespeeld in het definiëren van de merkstrategie. Dit omvatte de ontwikkeling van merkvisie, missie, waarden, purpose en de definitie van de Unique Selling Propositions. In samenwerking met een marketingpartner hebben we meerdere workshops en sessies georganiseerd, zowel in Nederland, Frankrijk als het Verenigd Koninkrijk.
De input van deze sessies hebben we gebruikt om een Brand Storybook en Toolkit document te ontwikkelen. Dit document dient als praktische hulpmiddelen voor de dagelijkse marketingactiviteiten en zorgt ervoor dat de merkstrategie en huisstijl consistent wordt toegepast in alle communicatie-uitingen.
Fotobewerking
Voor een uniforme uitstraling van al het fotomateriaal heeft Emogy uitgebreide fotobewerkingen uitgevoerd. Vaak hield dit in dat we een realistische praktijkomgeving creëerden rondom een in de studio gefotografeerde veegmachine.
Promoactie en campagnes
Voor RAVO heeft Emogy een breed scala aan visuals, promo-items en campagnes ontwikkeld. Deze creatieve campagnes en items dragen bij aan een sterke merkidentiteit en ondersteunen RAVO in hun promotionele activiteiten en arbeidsmarktcommunicatie.
Ook klaar voor de volgende stap?
Ben jij klaar voor de volgende stap in jouw B2B-communicatie?
Neem contact op met Danker van der Kamp op 072 - 57 120 60.